Irland i augusti

29 dec. 2013 14:53
Visningar: 377
Hejsan!

Jag är en tjej på 20 år och har planerat att dra till Irland i augusti och stanna där ungefär en månad.
Min plan är att se allt från stora städer som Dublin och Galway till mindre byar och få känna på den irländska kulturen. Skulle vara roligt att hitta någon att göra denna resa med, så hör av dig! :-)
26 jan. 2014 04:01
Hei! Jeg vil veldig gjerne oppleve Irland! (jeg er halvt svensk/norsk) og har bodd i Norge siden jeg var 6 år så kan ikke skrive svensk (bare snakke det, hehe)
22 juni 2014 14:20
Hejhej! Jag är en tjej på snart 20 år och är rå taggad på å dra till Irland en månad!! Jag har vart i galway 2 gånger och är helt förälskad men skulle verkligen vilja se mer av landet! Vore kul att ha någon å åka runt med! :)
Av Basein
23 juni 2014 13:24
Hej!
Jag är också sjukt taggad på att dra till Irland, en dröm sedan länge!
Åker gärna med på äventyret och lär mig dialekten innan jag drar till Australien :)
23 juni 2014 22:46
Hittade du någon att resa med Sandra? Eller har du ångrat dig? Hör gärna av dig! :)
23 juni 2014 23:29
Jo, jag åkte faktiskt till Irland i april. Någon rundresa blev det inte, utan besökte en vän i Galway. Otroligt fint land måste jag säga och åker absolut dit på nytt - men kanske inte nu på snar framtid. Men fråga gärna om de e nåt ni funderar över!