Indonesien och runtom januari/februari

18 okt. 2014 09:09
Visningar: 340
Hej!
Skulle vilja resa runt i Indonesien och även runtomkring, inte bokat biljetter ännu, undrar om någon mer är intresserad av detta? Jag är glad, nyfiken och planerar gärna en resa tillsammans med någon annan :)
Tänkte resa som backpacker, dyka vara ute och vandra eller något annat kul.
Datumen är inte bestämda ännu, men tänkte vara borta minst 5 veckor.
Hör gärna av dig!
18 okt. 2014 14:42
Kul plan! tänkte bara höra när du tänkte åka? :)
9 dec. 2014 21:59
Hej!
Missat att du svarat.. 1a till sista februari till Bali blir det! Hur har det gått med dina planer? Något som passar med det jag har tänkt?
9 dec. 2014 22:15
Hej!
Letar också en resekompis men har inte riktigt bestämt var jag vill åka ännu (dock inte till de länder jag redan varit i). Hade tänkt åka i början av februari och ja fem veckor är väl rimligt att få tjänstledigt.. Tror vi har lite samma ambition med att resa! Vore skönt att lämna kalla Sverige ett tag för andra spännande aktiviteter. Hur går det med dina planer?
9 dec. 2014 22:28
Hej Julia,
Jag har inte bokat biljett ännu men tänkte göra det snart! Mest sugen på Bali och Gilliöarna, hör gärna av dig på facebook så kan vi prata mer :) (Denice Asayag)
13 dec. 2014 12:52
Hej, det låter jättekul, jag är intresserad! :)
13 dec. 2014 16:45
Hej Karin!
Har du facebook? Lägg till mej där i så fall, Denice Asayag, så kan vi prata mer! :)
Av Xlord
14 dec. 2014 09:14
Hej! Jag är väldigt intresserad, rätt i tid för mig att åka också! :)
14 dec. 2014 09:22
Hej!
Hör av dej på facebook, denice asayag, fixar en grupp för alla som vill va med så ser vi vad som går att planera ihop :)
4 jan. 2015 10:55
Hej alla! Jag vill åka till Bali och lite runt om också, och jag vill åka om ca 2 veckor! Har ni bestämt något? Finns det någon möjlighet att jag kan få hänga på ? :) (Sofie Gustavsson på fb)
4 jan. 2015 11:47
Jag åker den 13e Januari och stannar 1 månad. Alla som skulle vilja ta sällskap eller diskutera fram något kan lägga till mig på Facebook. Anders Mürdahl.
4 jan. 2015 22:08
Tja!
Skickar ett gruppmeddelande på facebook till alla som skrivit här och är respeppade, så kan vi tjöta mer där! (kolla inkorgen som heter "annat" ifall meddelandet hamnar där).

Ha det bra allihopa, inte långt kvar till värmen :D