Ibiza - juli. Söker ytterligare 1-2 personer att dela hus med.

5 mars 2014 15:03
Visningar: 403
Nu är det som följande, har redan bokat och betalt årets Ibizavilla. Men 2 personer som var tänkta att följa med har fått förhinder vilket medför komplikationer för oss andra. Huset är för 8 personer, har en gigantisk pool, och ligger väldigt bra till uppe i kullarna vid Talamanca.

Vi söker 1 ev. 2 personer till som kan vara med och dela hyra, fest och annat kul med. Det blir 10e gången jag åker ned, har även arbetat en säsong nere på ön så är rätt bevandrad.

Om någon skulle vara intresserad så skriv här så kan vi följa upp det på FB eller liknande.
Av Joeyec
19 mars 2014 23:54
Hej.

Låter ju som en kul juli resa och passar ju bra in i tiden.
Kan ev höra med polare med om ni nu skulle behöva 2 personer.

Är en öppen sinnad kul kille som gillar allt som e roligt och fartfyllt:)

Hur går vi vidare?
Av Sofieso
23 mars 2014 10:19
Jag skulle vara intresserad. :)
25 mars 2014 10:58
Hej, jag är en tjej på 28 år som har velat åka till Ibiza länge och älskar att festa. Vad kostar det och när hade ni tänkt åka?
25 mars 2014 11:38
Kan komplettera, ni var ju några stycken som verkar tycka att det här är intressant.

Vi har huset från 5e-12e juli, alltså lördag-lördag. Hyran är 36 000 / 8 personer alltså 4500 var. Handpenningen är redan betalad och resten ska betalas på plats. Flygbiljetter tillkommer, räkna med 4000 T&R från Arlanda. Sen är det fickpengar, vilket är indviduellt, men räkna med MINST 1500 per dag x 7 = 10500.

Bil är ett måste men det är en väldigt liten utgift.

Inträden går på mellan €30-€100 så ni har ett hum om prisläget, drink/öl/vatten ~€30/€25/€15.

Så i runda slängar 20 000.-
Av Freden
1 maj 2014 02:44
Kan också tipsa om att Ving har charter till Ibiza. Rätt ok priser. Fördelen är att man inte behöver mellanlanda. När det gäller öl/drinkar/mat, så kan man komma undan billigt. En "pint" öl behöver inte kosta mer än 25kr.