Hyra hus/ägenhet

28 okt. 2014 12:47
Visningar: 571
Hej!

Jag och ett gäng kompisar har funderat på att åka ner runt nyår och. Antingen charter eller att hyra hus/lägenhet. Har ni tips på sidor som man kan hitta lägenheter och hus att hyra. Inte bestämt att det blir i just Spanien så en sida där man kan kolla över hela europa hade varit smidigast, men som sagt alla "hyrsidor" är välkomna.

Med vänliga hälsningar
Jacob
Av Dirgis
2 nov. 2014 01:21
Hej!
Försök med detta.
airbnb.se
Lycka till
Av Birgere
2 nov. 2014 01:39
För lägenheter i storstäder är Airbnb bra för hus o lägenheter på semesterorter är tex homeaway bättre. Men ni är sent ute så utbudet är nog reducerat med typ 90%, leta efter nya listningar så kan ni hitta ngt hyggligt.
2 nov. 2014 12:28
Tackar för svaren. Vet att vi är lite sent ute. Tyvärr visste vi inte förens nu att vi hade chansen till att åka iväg under mellandagarna. Ser ut att blir Spanien och Gran Canaria nu om vi hittar något bra.
Av Tess72
12 nov. 2014 23:58
Jag har ett stort hus i maspalomas med 5 sovrum 3 badrum funderar verkligen om jag ska börja hyra ut. Nyrenoverat med stor pool. Ska tänka lite till, men saken e då att det måste vara flera personer då hyran ligger då på 140 i månaden. Den e i toppskick!!
Av Elisa73
21 okt. 2015 20:22
Tess72,har du börjat hyra ut ditt hus i maspalomas? Vi är ett gäng på ca 12 vuxna och ett barn på 8månader och ett barn på 15år som skulle vilja hyra ett i maspalomas över nyår.