Hue

16 mars 2015 12:03
Visningar: 373
Hej,

Jag planerar redan min nästa resa till Vietnam. Finns någon som har besökt Hue som kan ge lite tips. Finns det mer att se i Hue än templen? Är det en trevlig stad att besöka?. Såg att hotellen verkar vara billigare i Hue.

Tacksam för tips
Av Amd90
17 mars 2015 16:51
Citerat från Annchristin9:
Hej,

Jag planerar redan min nästa resa till Vietnam. Finns någon som har besökt Hue som kan ge lite tips. Finns det mer att se i Hue än templen? Är det en trevlig stad att besöka?. Såg att hotellen verkar vara billigare i Hue.

Tacksam för tips
Citadellen är besöksvärd men i övrigt tyckte jag inte att Hue var jättespännande. Ångrade att jag inte spenderade färra dagar där och fler i Hoi An istället, som var helt fantastiskt :)
17 mars 2015 22:37
Tack för svar!

Jag älskade också Hoi an, men besökte inte Hue då. Bra att veta att endast templen är sevärt.
31 mars 2015 11:26
Citerat från Annchristin9:
Hej,

Jag planerar redan min nästa resa till Vietnam. Finns någon som har besökt Hue som kan ge lite tips. Finns det mer att se i Hue än templen? Är det en trevlig stad att besöka?. Såg att hotellen verkar vara billigare i Hue.

Tacksam för tips
-----------------------------------

Personlig: Nej!

Men om du gillar temple då åker dit en gång för att se det. Lang Co Bay, Hoi An är bättre!