Sverige
Larsp777,
13 maj 2015
Updaterad av Jeppereser
för 9 år sedan
Hej! Jag tänkte resa till Stockholm med min sambo runt mitten av juli.
Hon har aldrig varit där och jag endast korta besök.
Skulle vilja bo så man ser vattnet och centralt så man har nära till shopping m.m.
Priset jag hittat är runt 5-6000 för två personer. Det är på hotell Diplomat och ...
Sverige
Moviaa,
23 sep. 2015
Updaterad av Robbowan
för 10 år sedan
Hej,
Jag kommer fria till min tjej på en söndag och tänkte därefter gå ut på en romantisk och fin restaurang i Stockholm. Dock verkar det som att de flesta är stängda då!
Mitt första val var Le Rouge, och kikade därefter på Brasseriet (Operan). Det jag har bokat just nu är Verandan i Grand ...
Sverige
Resemaja,
26 mars 2013
Updaterad av Teresen
för 11 år sedan
Ska på weekend till Stockholm i april med en väninna.
Bor på Radisson Blu Waterfront, teater på söder på Rival.
Glad för tips på bra restauranger ! kanske nån kul och trevlig bar oxå ! ... Robbowan: Patagonia som Bengtar nämnde är schysst (som nämnes i en annan tråd) med ganska ...
Sverige
Marika67,
29 maj 2009
Updaterad av Hanna_lj
för 16 år sedan
Hej!
Ska ta och semestra hemma i år med start i Stockholm och slutmål Luleå. Jag skulle gärna vilja ha tips på sevärdigheter och "att göra" utmed kustvägen på väg mot Luleå.
Kommer att göra två stopp på vägen upp till Luleå - någon som har tips på bra övernattingsställen och gärna i ...
Sverige
Mimimimi,
24 mars 2012
Updaterad av Luluck
för 8 år sedan
Hej!
Jag, min man och vår 2-åring ska bila från Stockholm upp till Norrland nu i sommar under 2 veckor. Tanken är att vi ska köra kanske 20-30 mil om dagen och sedan stanna för att övernatta på små vandrarhem.
Vi vill jättegärna upptäcka nya ställen i Sverige och har aldrig rest norrut förr.
...
Sverige
Ziesta,
6 feb. 2009
Updaterad av Robbowan
för 17 år sedan
Hej,
Om några veckor ska jag på weekend till Stockholm. Har ju varit där förut men alltid kul att uppleva nya grejer.. så tänkte passa på att fråga om någon har lite tips om annorlunda shopping, restauranger etc. Ni som bor där kanske har några smultronställen? :-) ... Mowgli: Stockholm på ett ...