Hotell i London för 2 vuxna + 3 barn

Av Evano
28 jan. 2016 22:52
Visningar: 279
Hej!

Letar hotell/lägenhet till 2 vuxna och 3 barn (5,7,9 år), gärna hyffsat centralt. Bayswater har jag bott i flera gånger tidigare och det är helt ok men när jag söker så får jag aldrig tag i något hotell som tar hela familjen i samma rum.

Någon som vet annars nåt hotell (ingen lyx men inte hostel eller typ sovsal) eller förmedling av lägenheter för 4-6 nätter? Alla tips mottages tacksamt. Åker antingen i maj, juli eller november.

Och tips på ställen som ni tror barnen uppskattar vore också toppen! Än har vi bara Natural history museum på listan eftersom barnen ser ett barnprogram inspelat där...
29 jan. 2016 09:57
Citerat från Evano:
Hej!

Letar hotell/lägenhet till 2 vuxna och 3 barn (5,7,9 år), gärna hyffsat centralt. Bayswater har jag bott i flera gånger tidigare och det är helt ok men när jag söker så får jag aldrig tag i något hotell som tar hela familjen i samma rum.

Någon som vet annars nåt hotell (ingen lyx men inte hostel eller typ sovsal) eller förmedling av lägenheter för 4-6 nätter? Alla tips mottages tacksamt. Åker antingen i maj, juli eller november.

Och tips på ställen som ni tror barnen uppskattar vore också toppen! Än har vi bara Natural history museum på listan eftersom barnen ser ett barnprogram inspelat där...
Nej det kan vara lite knöggligt det där med tre barn och hotell. Lägenheter är nog enklare som du är inne på och förmodligen fräschare också om ni vill bo centralt för där kommer hotellkostnaderna lätt upp i astronomiska summor i London och så börjar man kika på sunkiga budgethotell.

Har ni testat airbnb.com?

Vill ni fortsätta leta även hotell så kan man söka på tre barn på bokningstjänsten booking.com
Vill man sedan inte boka genom dem så kan man ju enkelt hitta hotellens egna sidor eller någon annan bokningssajt. Det är otroligt hur många sajter som är urusla för barnfamiljer när man söker.

Jag har bloggat om London med barn här:

https://barabrittiskt.wordpress.com/2014/09/20/london-for-familjer/

https://barabrittiskt.wordpress.com/2016/01/21/budgetresa-london-med-familjen/