Hotel kuala lumpur och bangkok

Av Vigren
1 sep. 2015 21:27
Visningar: 137
Hej
Vill gärna ha tips på hotel i kuala lumpur och Bangkok !
Ett bra hotel lagom lyx-pool,frukostbuffe -gärna som man kan sitta ute och äta,gym och med gångavstånd till
Centrum!!
Tacksam för tips!!!
Av Bibby
2 sep. 2015 20:01
KL: Grand Millennium.
Bodde där senast för några månader sen, mycket nöjd. Grymt bra lounge om du väljer det alternativet. Flera bilder i min profil. Har allt du frågar efter. Bra pris då iaf plus en fri uppgradering.
4 sep. 2015 19:08
Hej,
Ritz Carlton är bra och perfekt beläget!!
Kika in här om du vill:
http://travelmania.se/category/malaysia-2014.html
Citerat från Vigren:
Hej
Vill gärna ha tips på hotel i kuala lumpur och Bangkok !
Ett bra hotel lagom lyx-pool,frukostbuffe -gärna som man kan sitta ute och äta,gym och med gångavstånd till
Centrum!!
Tacksam för tips!!!
Av Pelle77
4 sep. 2015 19:52
Älskar Hilton Milennium i Bkk och välj deras exec rum så får du tillgång till loungen med gratis bar och stans bästa utsikt.
Av Vigren
6 sep. 2015 19:53
Tack..
Är ju väldigt lyxiga hotel....lite för dyra tänkte typ max 1000 3 st
(2 vuxna och barn 12 år)
Av Ansun
6 sep. 2015 20:24
Evergreen place i Bangkok är prisvärt och bra. Rymliga rum eller egentligen lägenheter som även har köksdel. Ligger på gångavstånd till shopping och nära skytrain. Rummen/ lägenheterna kostar ca 600:-/natt med frukost.
6 sep. 2015 20:52
Citerat från Vigren:
Tack..
Är ju väldigt lyxiga hotel....lite för dyra tänkte typ max 1000 3 st
(2 vuxna och barn 12 år)
Lät lite som att du ville ha lyx i din frågeformulering...
Fat Corus i KL är inte dyrt. Där har jag själv bokat in mig om tre veckor.
Av Vigren
7 sep. 2015 13:04
Hej
Nä det var bra pris där 👍
Såg ett hotel fastnade för Istana kuala lumpur!!
Någon som vet hur det är??
TACK
16 sep. 2015 11:17
Bodde förra veckan på Fraser Place Kuala Lumpur. Betalade 360 MYR / natt, men vi var bara två vuxna - vet inte vad extrabädd kostar. Lägenheten var stor med kök, vardagsrum o stort sovrum. Frukosten ingick o var bra (man kan sitta ut och käka frukost om man vill), poolen med utsikt mot telecom-tornet var trevlig med solstolar (vi var oftast ensamma vid poolen). Gymmet på samma plan hade gott om träningsmaskiner. Fraser ligger nära tvillingtornen och det tar kanske max 30 min att gå till Chinatown. Mkt lättare att promenera i KL än vad som beskrivs i reseguiderna, tycker vi! I hotellets bottenvåning finns flera restauranger och utanför finns flera olika restauranger och pubar. Vi bokade via booking.com
Av Vigren
16 sep. 2015 11:28
Tack för ditt trevliga svar :)
Ska kolla på det..:)
Var det frukostbuffe??
Tack
16 sep. 2015 12:53
Ja, det var buffé. Inte ett jättestort utbud, med god kvalitet på allt. Fanns t.ex. capuccino och nygjord smoothie :-)