Hjälp!

19 mars 2014 19:18
Visningar: 382
Jag har nu efter att ha haft svårt att bestämma mig vart jag ska åka nästa vinter. Nu har jag bestämt mig. Jag ska åka till Sri lanka och hälsa på mitt fadderbarn. Jag tänkte stanna i tre veckor. Barnbyn ligger i Piliyandala, jag tänkte efter besöket i barnbyn resa runt lite. Då jag vill snorkla/dyka, kolla the odlingar, åka på safari, både på land och på vatten. Sola och bada.

Tips, vart ska man åka, vart har ni vart? Är det billigt där? Vad kostar ett hotell per natt, behöver inte ha pool och grejer. Vill gärna veta så mycket som man bara kan.
Av Ua14
15 juli 2014 18:57
Hej! Var i sl förra hösten och ska tillbaka! Det finns en jättefin nationalparl i Yale/jale? Med alla möjliga djur!!
Jättefina stränder i Mirissa och Wadduwa. De är väldigt hjälpsamma och fu kan fråga de efter tips på ställen att åka till.vi övernattade på ett hotell i mirissa. Dät kostade drt 300 kr per natt. Men då fick jag och min btot dela på ett rum, mina föräldrar fick ett och det var gratis frukost och det låg omkring 10 meter frpn den vackra stranden :) glöm inye att hälsa på elefanten monica! Du ka hyra henne och få rida på elefanten! !