Helikopter Las Vegas - Grand Canyon

Av Xp2002
9 okt. 2014 13:48
Visningar: 974
Hej,

Sitter och försöker lista ut vilket bolag och vilken helikoptertur som ger mest bang for the buck.

De flesta trådar om detta har några år på nacken så all input om vilket bolag och vilken tur som är bäst uppskattas.

Just nu lutar det åt denna...

http://www.papillon.com/las-vegas-tours/helicopter-landing-tours/sunset-grand-celebration-with-vegas-strip
9 okt. 2014 14:03
Nu var det iofs ett antal år sedan, men vi åkte med Papillon och det funkade bra.
Av Xp2002
9 okt. 2014 14:39
Citerat från Bergling:
Nu var det iofs ett antal år sedan, men vi åkte med Papillon och det funkade bra.
Tack för info, de verkar ju ha hyfsade betyg på tripadvisor, så det for nog bli den.
9 okt. 2014 23:14
Om du kan så åk sista turen för dagen. Att komma in över "the strip" precis när det börjar bli mörkt är fantastiskt. Har varit i Vegas 2 ggr så om du har några frågor så skicka ett meddelande så ska jag försöka hjälpa dig med frågorna.:) Vi flög med Sundance och hade Limousine-pickup från hotelet. Landade i Canyon och fick macka och champagne. Pröjsade typ $450 och det var värt varenda öre.
Av Xp2002
10 okt. 2014 09:18
Citerat från Esa_finnen:
Om du kan så åk sista turen för dagen. Att komma in över "the strip" precis när det börjar bli mörkt är fantastiskt. Har varit i Vegas 2 ggr så om du har några frågor så skicka ett meddelande så ska jag försöka hjälpa dig med frågorna.:) Vi flög med Sundance och hade Limousine-pickup från hotelet. Landade i Canyon och fick macka och champagne. Pröjsade typ $450 och det var värt varenda öre.
Tack för svar! Turen jag länkade till är en "sunset-tur" eftersom jag sett att många varit väldigt nöjda med dessa. Jag hör av mig om det dyker upp några frågor :)