Häng med vettja!

19 dec. 2017 19:56 (redigerad)
Visningar: 218
Hej! Min plan är att fly undan kylan och dra ner till Costa Rica - omkring Santa Teresa för att skriva mitt examensarbete, lite trevligare miljö där! Jag var där för ett par år sedan och hittade verkligen mitt paradis på jorden! Jag hade tänk försöka skriva på förmiddagarna fram till 12-ish för att sedan njuta av surf, yoga, vandra in i djungeln, åka ziplines, bestiga vulkaner, snorka, festa till soluppgången och mycket mer! Jag är såklart flexibel och behöver inte bo på samma ställe hela tiden, men tänkte hålla mig inom Costa Rica iallafall.

Häng med!!! Kanske dela boende? kanske bara mötas på en öl? jag är öppen för alla förslag!

Jag tänkte dra omkring slutet på januari/ början på februari och vara borta i 4 veckor

(Jag är tyvärr för korkad för att reda ut hur man lägger in en profilbild här men lägg gärna till mig på instagram för att för få en bild av vem jag är. Pwilsmark heter jag där)

Pura vida / Pernilla
Av Adrift
23 jan. 2018 10:25 (redigerad)
Hej Pernilla!
Drar du iväg till Costa Rica? Jag kommer vara i Santa Teresa mellan 10-19 feb. Vill du ses och surfa, yoga, käka fishtacos, åka ATV, se något fett vattenfall eller ta några öl så hör av dig! Jag lyckades få till en profilbild men det finns fler på instagram, lowesmed heter jag där.
6 feb. 2018 18:30
Tjena, vet inte riktigt om jag är sent ute! Men kommer ner till costa rica i två veckor från lördag.
Hör gärna av er om ni är sugen på ta en öl! och dela med er utav lite tips.

Heter eerrmon på insta :)