Guide i Gambia

Av Haddy
16 jan. 2013 18:45
Visningar: 1055
Ifall du letar efter en guide i Gambia vill jag rekommendera en lokalguide vid namn Moses. Reste som ensam kvinna till Gambia i december 2012 och innan resan kontaktade jag Moses som jag hittade via hans nätsida. Han var mycket trevlig och pålitlig och såg till att jag trivdes i hans land. Kunde inte ha hittat en bättre guide! Han är mycket proffessionell och har studerat turism, tillika som han har mycket kunskap om Gambia. Han håller också vad han lovat och är alltid i tid. Med honom kan man skräddarsy sina egna utflykter och det går bra att diskutera utflykternas pris. Moses har också grundat en egen förskola i sin hemby, och man kan se hur hans hjärta brinner för dessa barn. Jag rekommenderar verligen ett besök till skolan!

Mera information om hans guidade turer och kontaktuppgifter hittar du på hans hemsida www.realgambiamoses.com

Ifall du kontaktar honomm nämn att Heidi rekommenderade, så är du garanterad bra service :)
18 feb. 2013 10:22
Super bra insändare! jag har kontaktat moses via mail :)
Av Haddy
18 feb. 2013 10:59
Kul! Hoppas du får en bra resa :) När ska du åka?

- Heidi
Av Haddy
7 jan. 2014 16:08
Vill framföra ett tack från Moses! Han har haft flera nöjda kunder från Sverige det senaste året och ser framemot att få träffa flera svenskar.

Kolla även in Real Gambia Tours facebook sida http://www.facebook.com/RealGambiaTours
21 okt. 2015 15:54
Citerat från Sofiajonson:
Super bra insändare! jag har kontaktat moses via mail :)
Fick ni någon hjälp av Moses? Och hur var resan till Gambia annars?