Gran Canaria eller Teneriffa 1 v i mitten på November

Av Marremi
6 okt. 2013 17:05
Visningar: 616
Hej! Jag söker resesällskap till Gran Canaria eller Teneriffa 1 vecka i mitten på November. För mycket sol, bad, shopping, goda drinkar och kanske lite party. Jag är 29 år, skulle vara kul om du är i samma ålder, men funkar nog annars också. Jag är från Stockholm och vill ses innan så personkemin stämmer.
17 okt. 2013 20:40
Hej på dej!
Jag har kollat runt lite på såna här sidor för att kanske få napp av någon att resa med, man måste prova nåt nytt helt enkelt. När man blir lite äldre kan det vara trögt att hitta vettigt sällskap att åka med, många är upptagna eller börjar helt enkelt dega ner sig (haha). Sedan vart resan går spelar ingen roll, bara solen står högt och drinken inte är för långt borta så mår jag bra. Är du intresserad så kan vi fortsätta prata, jag har åkt iväg tidigare med ganska nytt sällskap och det funkade utan problem.

Mikael
20 juli 2015 20:30
Jag ska åka till Fuertaventura den 23/11 på yogaresa och vill ha sällskap men dricker inte. Hälsn. Magdalena
20 juli 2015 20:44
Citerat från Marremi:
Hej! Jag söker resesällskap till Gran Canaria eller Teneriffa 1 vecka i mitten på November. För mycket sol, bad, shopping, goda drinkar och kanske lite party. Jag är 29 år, skulle vara kul om du är i samma ålder, men funkar nog annars också. Jag är från Stockholm och vill ses innan så personkemin stämmer.
Jag är intresserad av detta förutom att jag inte dricker och ska åka på yogaresa