Grekland
Zahide,
26 juni 2012
Updaterad av Zahide
för 13 år sedan
Åker med min 12 åriga dotter till Parga om några veckor, så nu hoppas jag det finns någon som kan dela med sig med lite tips och ideer.
En av dagarna åker vi högst troligt till Meteora.
Men vad finns det mer vi kan göra?
Mysiga restauranger med god mat?
... Zahide: Jag tackar som ...
Grekland
Aliceevelina,
21 juli 2017
Updaterad av Monierik
för 8 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän tänkte åka på semester i slutet av augusti/mitten av september. De platserna vi har tittat på är parga, Samos (pythagorion) och Brela! Vi har väldigt svårt att bestämma oss och skulle behöva en några tips och erfarenheter av er som besökt dessa ställen!
Vi kommer ...
Grekland
Mamia,
19 mars 2017
Updaterad av Sivan65
för 9 år sedan
Jag har förstått att Valtos är den finaste stranden, men vi vill gärna bo i stan så därför undrar jag hur stränderna är där? Hur långt är det att gå till Valtos? Övriga tips på vad man inte bör missa i Parga mottages gärna. ... Sivan65: Det går badbåtar till olika stränder från hamnen inne i Parga ...
Grekland
Mrslind,
12 maj 2010
Updaterad av Pinkygirl
för 16 år sedan
Är ute och kollar på sista minuten, ska åka sista veckan i maj, vi ska åka med 4 barn och hittade dom här resemålen billigt.
Vilken rekomendera ni? nått bra barnvänligt hotell?? vilken har bäst stränder för barn.
tacksam för svar
//tess ... Babbo: Jag älskar Lefkas men med de ...
Grekland
Lena47,
12 sep. 2016
Updaterad av Lena47
för 9 år sedan
Vi är lite sugna på att hyra hus eller lägenhet i Parga nästa sommar och vi vill i så fall gärna vara borta drygt 3 veckor.
Jag har varit där förut men bodde då på hotell.
När jag kikar runt på olika sighter så hittar jag inget klockrent, det är mest lägenheter med små pentrys och jag hittar ...
Grekland
Anders_,
2 mars 2017
Updaterad av Anders_
för 9 år sedan
Hej, vill åka med min fru till en lugn och mysigt ort med bra bad i närheten, helst en bystrand. Jämför baden med de kristallklara vattnen i Kroatien. Har varit på Naxos, Paros, Antiparos, Lefkas och Rhodos. Har kikat lite på Skiathos, Skopelos, Kefalonia och Parga. Vill helst åka 10 nätter men det ...