Frågor om Grabbarna Grus Phuket, Thailand.

Av Intense
9 sep. 2014 17:10
Visningar: 2294
Hej.

Det finns möjlighet att jag kanske ska åka och säsonga på grabbarna grus i Thailand. Men jag skulle vilja komma i kontakt med någon som jobbat där, ifall det finns några här. Eller eventuellt någon som besökt stället på patong beach och har lite kunskaper om det. Jag känner att jag skulle vilja ha en annans perspektiv av nattklubben och inte bara den information jag fått från ägarna :)
Av Eddien
11 sep. 2014 12:06
Tjena! Jag har också sökt dit i vinter,man har ju läst lite olika! Så skulle också vilja ha lite info. Men det verkar dött här 👎
18 sep. 2014 20:56
Jag jobbade där förra säsongen, så jag kan stället utan och innan.. åker ner för en ny säsong nu den 1e oktober , dock inte på GG... om jag säger så
Av Sjoolin
19 sep. 2014 12:54
Har inte jobbat på GG ska jag börja med att säga!!

MEN en sak kan jag säga, det stället är piss om du jämför med alla andra klubbar på bangla, som Tiger, Hollywood, Tai Pan, Seduction.. Ligger dessutom på en liten sidogata.

Har också hört att folk har haft problem med att få rätt löner utbetalda och att cheferna behandlar vissa som skit, detta är rykten, så ta det med en nypa salt. Men ha det i åtanke, inte kul att åka halva jorden runt för att eventuellt bli pissad på av en översittare till chef.
23 sep. 2014 18:36
Jag jobba där förra året. Vad vill du veta? :)