Fotokurs London sommar

26 jan. 2015 15:13
Visningar: 229
Jag tänkte åka till London på en fotokurs i 2 veckor i sommar. Undrar om det är någon som tycker att det låter kul och vill följa med?

Vi skulle kunna bo på samma ställe och umgås en del och ibland göra saker på skilda håll. Helt enkelt vara där tillsammans men inte sitta ihop. Boende spelar inte så stor roll förutom att jag föredrar att bo relativt centralt och kanske inte på det dyraste hotellet.

Jag är en 19 årig (blir 20) tjej som är tillräckligt normal för att stå ut att resa med Vill såklart åka för att fota men också för att festa och gå på caféer och andra Londonianska (ett ord som jag kommit på för att det är passande för många saker i London). Har varit där 2 gånger förut och förälskade mig i människorna och atmosfären.

Här är länken till kursen: http://www.lcca.org.uk/courses/summer-school/fashion-and-photography-exp...
29 jan. 2015 23:52
Hej hej allihopa!
Mitt namn är Jasmina och jag flyttade till England år 2012 på egen hand med min son. Nu har jag ett hem här, jobb och underbara vänner! Helt enkelt har jag byggt upp ett nytt liv här.
Trevligt att höra att ni planerar att flytta till England!
Vad jag gör är, jag hjälper dom som vill flytta till England och hjälper dom hur dom ska gå till vägas som tex att registrera sig, få ett "engelsk person nr" , boende, id, Job och massa anat trassel här och där.
Jätte gärna om ni hade kunnat höra av er till mig :-)
Här är min epost (Logga in för att se e-postadress)