Flyttkompis Dubai

11 feb. 2016 09:40
Visningar: 161
Hej!
Jag är en tjej som är 20år gammal. Jag vill flytta till Dubai för att jobba och för upplevelsen såklart! Det skulle vara skönt att komma från Sverige lite.. Jag vill inte flytta dit själv så om det finns någon annan som är intresserad så hör gärna av dig! /Rebecca
26 feb. 2016 00:19
Hej Rebecca! Jag är i samma sits! Undrar dock mycket om jobb och sådant. Vet du?
29 feb. 2016 21:09
Hej! Jag skulle kunna tänka mig hotellbranschen. Typ reception eller servitris. Jag har läst att det ska vara ganska lätt att få jobb. Det är ju inga jätte löner men det är ju en rolig upplevelse och erfarenhet :)
3 apr. 2016 20:13
Hallå!

Har dina planer löst sig? Eller går du fortfarande i samma tankar? I sådana fall så är jag sjukt intresserad eftersom jag har exakt samma tankar och planer som dig! Hör av dig! :)

Emelie
5 apr. 2016 01:12
Hej!
Jag flyttade aldrig. Jag har dock fortfarande planer på att kanske flytta till hösten. Jag ska nämligen jobba mycket här hemma i Sverige över sommaren. Det skulle vara kul att lära känna varandra. Är väldigt taggad på att lämna Sverige snart :) lägg till mig på Facebook? Jag heter Rebecca Hamilton.
15 apr. 2016 10:06
Hej!!
Jag kom precis hem från en vecka i Dubai och vill inget annat än tillbaka! Jag har börjat att fundera lite på samma som dig så kan ju säga att jag är sjukt intresserad!! Hör gärna av dig om du fortfarande är det med!
Kram Elin