Flyttbuddy till London!

11 sep. 2014 19:23
Visningar: 182
Hej där!

Läget ser ut som så att jag har uppenbarligen inga vänner med tillräckligt mycket känsla för städer att bo i - så därför letar jag nya!

Jag bor just nu i West hampstead i London,som au pair. Men jag kommer behöva åka hem till Sverige typ ASAP pga att det inte funkar med familjen.

Dock, efter att ha prövat lyckan som au pair tänkte jag istället flytta dit och söka 'vanligt' jobb och boende, på plats. Ta in på något hostel under tiden, nivet.
Men detta vill jag som sagt inte göra själv, utan delar hellre upplevelsen med någon skön en(eller två, tre) som är inne på samma spår!
Jag kan tänka mig en flytt i Oktober(2014) och framåt!

Hör av er här eller på facebook
https://www.facebook.com/matilda.bergstedt.1
Av Lisa93
21 sep. 2014 15:09
Hej!

Jag är också sugen på att flytta till London (dock efter att jag är klar med skolan i mitten av december.. så någon gång runt årsskiftet!?) Det skulle både vara en trygghet och jäkligt kul att åka dit tillsammans med någon. Om man hittar boende och jobb och kan stanna några månader, ett halvår eller längre så skulle det vara perfekt! Är också intresserad av att resa runt lite inom landet om man har tid och pengar för det :)
27 sep. 2014 23:43
Hej!
Sjukt sugen på att dra till London, men kommer inte kunna åka förrän i mitten/slutet av januari...kanske för sent för dig då? Om du är intresserad av att dela lght vid den tiden och framåt kan du ju höra av dig :)