Flytta till London, januari 2015

27 sep. 2014 18:52
Visningar: 195
Hej! 23-årig tjej som vill flytta till London i början av nästa år, gärna med folk som vill göra ungefär samma saker som jag: träffa folk, rota i second hand-butiker, hänga i parker hela våren, gå på pubar och lyssna på överdrivet mycket bra musik!

Hör av dig om du tror att vi är framtida roomies!
5 okt. 2014 15:56
Hej!
Jag är lite förvirrad just nu men vill himla gärna åka någonstans i vinter. Har jobbat i Turkiet i 4 månader nu men åker hem igen om cirkus 2 veckor. Har funderat på Australien men har typ inga pengar. London är den bästa staden på jorden så skulle gärna flytta dit ett tag. Hur mycket pengar har du sparat?
5 okt. 2014 18:10
Hej :) ungefär 30 000 har jag sparat, som man hört blir det ju en del klumpsummor i början, och så att det knte känns allt för stressigt att hitta jobb - ska ju vara lätt i london men svårast i januari/februari just eftersom de gör sig av med julpersonalen då...
Av Teae
6 okt. 2014 15:57
Hej! London är en stad som ligger mig varmt om hjärtat. Är precis som du inne på att flytta dit i början av nästa år! Skulle vara kul om vi kunde diskutera detta lite närmre! Tea Ekbom heter jag på fb, ta gärna kontakt!