Flytta till London i december/Januari?

Av Lisa93
7 okt. 2014 22:50
Visningar: 133
Hej!

Jag planerar att flytta till London någon gång runt årsskiftet, och det skulle vara SKITKUL att ha någon att dela denna upplevelsen med. Om allt går som det ska stannar jag gärna i åtminstone ett halvår för att jobba, ha kul och leva London livet till fullo!

Så vem är jag? Jo, jag är en tjej på 21 år som älskar äventyr. Att testa nya grejer och lära känna nya människor är två stora intressen jag har. Så varför inte kombinera båda, när man ändå inte har kompisar som har samma drömmar som en själv? Jag tycker både om dansa på nattklubbar, eller att bara ta en öl på en pub, jag är en planeringsmänniska i grunden men bangar absolut inte för spontana äventyr!

Låter detta bra? Hör gärna av dig!

Tack för mig/Lisa
8 okt. 2014 00:06
Tjenare Lisa! Jag är inne på samma spår som dig. Känner att jag behöver leva livet lite innan det förmodligen vankas vidare studier. Har länge varit sugen på att åka iväg till något annat land och pröva bo där en period och typ försöka kombinera jobb med nöjen. Har varit i London förut och diggade det stenhårt, sjukt mysig stad med bra shopping och mysiga parker!

Precis som dig så är jag en planeringsmänniska, även om jag inte heller backar när det gäller spontana grejer så gillar jag att planera någorlunda. Om man skulle dra iväg så är jag en sån människa som föredrar att planera och fixa boende/jobb osv. innan man sticker iväg. Fast samtidigt om det skulle bli mindre planering och mer spontant så ska inte vara något hinder, är ganska öppen för allt möjligt och backar inte vid första motgången hehe.

Är som person väldigt social och är duktig på att snacka med folk, såväl bekanta som helt okända människor :). Är väldigt humoristisk och gillar att skämta. Tycker om äta, shoppa, sitta och prata om djupa saker över ett glas vin på något mysigt ställe eller dra ut och festa vilt på någon nattklubb.

Hör av dig om jag verkar intressant vetja!

/Rebecka