Flytta till London i början av oktober!

19 sep. 2015 14:06
Visningar: 18
Hejsvejs!

Jag är en glad och social tjej på 20 år som tröttnat på tråkiga Sverige och nu vill flytta till London för att jobba/leva/träffa nya människor! :)

Ett annat stort intresse jag har är dans ovh det är oxå delvis på grund av det jag tänkt flytta till London, för att satsa mer på det.

Just nu jobbar jag på lager och har även i kombination med det jobbat inom restaurangkedja hela sommaren.

Hoppas det är fler som känner sig lika sugna som jag på att dra till härliga London och bara upptäcka massa nytt! Hit me up :) här eller Facebook.

Ha det fint!
Medlemmen har tagit bort svaret
28 sep. 2015 23:41
Hej!

Jag känner precis detsamma som dig! Jag tog studenten i år och just nu pluggar jag en kurs som tar slut i december och efter det vill jag ut och upptäcka London. Jag har planer på att jobba, uppleva en massa nytt och träffa nya människor!

Jag är så taggad på att bara gå runt på Londons gator, äta goda frukostar på mysiga caféer och uppleva Londons utekvällar. Det skulle dock kännas bra att inte genomgå alla misstag ensam utan ha någon/några att skratta åt allt som går fel med :)

Hör gärna av dig!
https://www.facebook.com/maja.olsson.94
Av Hilda_h
6 okt. 2015 19:34
hej du!
har bott i london i en månad nu och det vore så kul att möta lite nytt härligt folk. så det jag undrar egentligen är, har du kommit iväg som planerat? om så vore det jätteroligt att träffas!;)
kram