Flytta till London hösten 2015

29 mars 2015 15:26
Visningar: 211
Hej!

Jag är en tjej på 19 år som just nu går sista året på gymnasiet. Jag besökte London för första gången nyligen och blev helt kär i den staden. Vill tillbaka i höst och jobba och bo där en längre tid.

Problemet är att jag inte vill åka själv men ingen av mina vänner är intresserad av det här så därför letar jag efter någon eller några att åka med? och även bo tillsammans med?

Jag är en enkel och spontan tjej som vill upptäcka London och bara leva livet typ. Hör av dig om du är intresserad :)
31 mars 2015 13:56
Hej! Vilka toppenplaner du verkar ha, har funderat på exakt samma sak! Skulle verkligen vara superkul, hur länge hade du tänkt dig att stanna?

Hör gärna av dig till mig på (Logga in för att se e-postadress) eller via facebookchatten.

/Linnea 19(snart 20) Piteå :-)
10 apr. 2015 18:44
Hej jag heter Isabelle är 20 o bor i Göteborg :) har exakt samma planer ska säsonga i ayia napa i juni-juli o sen åka hem ett litet tag o sen vill jag flytta till London eller vara där ett långt tag, maila mig gärna så kan vi prata mera! (Logga in för att se e-postadress) :)
13 apr. 2015 15:46
Hej!

Jag är en glad tjej som är 18 år, som också tar studenten i år. Jag är också helt kär i staden, och funderar som dig att flytta dit.

Hör av dig om du vill prata mer :) (Logga in för att se e-postadress)