Flytta till London?

Av Tildaer
19 jan. 2015 23:05
Visningar: 800
Hej!

Är en tjej på 23 år som har planer på att flytta till London. Jag vill bo ganska centralt i London och söker därför en likasinnad att dela lägenhet och umgås med. Jag gillar mode, god mat och sköna klubbar. Jag känner att Stockholm inte riktigt räcker till.. Söker därför en likasinnad (tjej framför allt) som vill flytta med mig och är beredd att betala hyfsat för att bo bra. Hör gärna av dig!
Av Shniar
20 jan. 2015 22:37
Hej,
Jag är en tjej på 20 år, fyller 21 i april. Har pluggat tekniskt basår på KTH i Stockholm, men valde att hoppa av och flytta tillbaka till Gävle då jag inte trivdes. Jag har varit väldigt sugen på att åka till London och jobba ett par månader innan skolstarten i slutet av augusti. Söker nu en resekompis som jag dessutom kan dela lägenhet med. Du verkar vara en skön tjej, dessutom är jag också intresserad av mode, sköna klubbar m.m
Vore oerhört kul att höra från dig! :)
/Shniar
Av Tildaer
21 jan. 2015 18:56
Har skickat meddelande till dig :-)
30 jan. 2015 00:00
Hej hej allihopa!
Mitt namn är Jasmina och jag flyttade till England år 2012 på egen hand med min son. Nu har jag ett hem här, jobb och underbara vänner! Helt enkelt har jag byggt upp ett nytt liv här.
Trevligt att höra att ni planerar att flytta till England!
Vad jag gör är, jag hjälper dom som vill flytta till England och hjälper dom hur dom ska gå till vägas som tex att registrera sig, få ett "engelsk person nr" , boende, id, Job och massa anat trassel här och där.
Jätte gärna om ni hade kunnat höra av er till mig :-)
Här är min epost (Logga in för att se e-postadress)
2 feb. 2015 14:53
Hej!

Jag är en tjej från Luleå som har pluggat de senaste 3,5 åren och som nu behöver en paus från skolan. Är väldigt sugen på att flytta utomlands för att jobba och ha roligt, och London är den stad jag helst skulle åka till! Jag vill gärna hitta någon att flytta med dock så hoppas att jag inte hör av mig försent :)
26 mars 2015 08:45
Hej! Jag blev ganska plötsligt supersugen på att flytta till London! Fyller 20 till hösten och känner att jag börjar bli lite trött på Sverige. Dock känner jag att jag måste hinna spara lite pengar så detta kanske inte är aktuellt förrän till hösten? Vet inte vad du har för planer angående när du vill flytta. Men jag är superintresserad av att hänga på! Hör av dig om du tycker det låter intressant! :)
28 apr. 2015 19:17
Hejsan!
Jag skulle jättegärna följa med (om det inte är försent). Jag har nyss fyllt 20 och har kommit in på en skola i London. Jag börjar skolan vid höst. Meddela mig om ni är intresserade av att flytta ihop!
10 maj 2015 09:44
Hejsan:) är 23, snart 24. Mina planer är att flytta till London hösten 2015. Hör av dej om pöaner för boende etc:kr
1 juli 2015 21:40
Hej!
Linn heter jag, 20 år.
Min plan är att flytta till London i september,
Letar också efter roomies!!
Hör av er :)
11 juli 2015 13:53
Hej! Jag heter Veronica är 21 år och bor i Sollentuna, jag har alltid drömt om att flytta till London på ett eller annat sett. Just nu är jag inställd på att antingen plugga några kurser samtidigt som jag jobbar deltid eller att arbeta som nanny. Jag hoppas och vill kunna vara iväg målgång i tidig höst och vill bo centralt. Har inget problem med att dela lägenhet med flera (tjejer) bara att höra av sig om du är intresserad! :)
7 maj 2016 21:32
Hej!

Jag är en 19 årig tjej från Kungsbacka/Göteborg som planerar att flytta till London nu i Juni!
Jag befinner mig för tillfället i LA då jag åkte hit för att studera, men skolan var inte som jag tänkt mig och då jag bara har ett studentvisum så måste jag lämna usa inom 30 dagar.
Och eftersom man får jobba och bo i london utan visum så länge som man vill så tänkte jag att det hade vart en bra ide!

Hade vart jätte kul att hitta andra svenskar att dela lägenhet med och allmänt diskutera!
skriv gärna till mig på Facebook!

Emilia Ewelind heter jag där!