Flytta till London 2016

16 sep. 2015 19:23
Visningar: 74
Hej!

Jag är en tjej på 21 år, som mer än gärna skulle vilja flytta till London, min tanke är väl att jobba där undertiden och bara leva ett gott liv i en fantastisk stad! Jag hade väl tänkt att man skulle dra i februari-mars där nångång, jag söker nu andra som också hade velat flytta dit, ett gott gäng liksom. :-)
18 sep. 2015 13:29
Hej,

Jag är 19 år gammal, tog studenten i våras och är också jäkligt sugen på att dra iväg till London i Januari/Februari. Känner precis som dig, gällande jobb och sådär, och tror också att det skulle vara sjukt roligt att dra ihop ett gäng!

Hör mer än gärna av dig på Facebook, så skulle vi kunna prata lite mer :)

(Sofia Johnsson där)
19 sep. 2015 20:19
Hej där!
Julia heter jag och fyller 20 år nu i oktober och är riktigt sugen på att prova på livet att bo utomlands ett tag.
Jag tycker att din ''tids-plan'' låter som en match för mig så hör gärna av dig på facebook om du vill så kan vi prata lite mer där!

Julia Nilsson heter jag förövrigt, basic tyvärr, så jag kan vara svår lite svår att hitta!
Medlemmen har tagit bort svaret
23 sep. 2015 05:48
Hej Johanna!

Vad kul att du också är på att flytta till London, jag kan inte hitta dig på Facebook, men om du vill så kan du gärna söka på mitt namn, ofelia Åkerberg :-) vi är 3 andra tjejer som precis skapat en Facebook-chatt, så hade kunnat lägga till dig där med :-)
25 sep. 2015 21:56
Hej! Jag kanske är lite sen här men jag är också sugen på att flytta till London i början av nästa år och letar nu efter några att bo tillsammans med. Jag heter Julia och är 20 år, ni får jättegärna höra av er :)
29 sep. 2015 14:10
Hej Julia!

Sök gärna på mig på Facebook ofelia åkerberg och lägg till mig som vän, så kan jag bjuda in dig till våran Facebook-chatt :-)
Av Jjezzys
1 okt. 2015 11:47
Hej,

Jag är 19 år och även jag tog studenten i våras.