Flytta till Edinburgh/London

25 jan. 2014 08:18
Visningar: 243
Nu är det snart dags, jag har planerat att åka iväg i februari till Edinburgh eller London. Har inte bestämt än, jag ska söka jobb, men jag söker någon att dela boende med. Jag vill helst bo centralt. Jag är en glad och lugn tjej som snart fyller 21 år, kommer från norrbotten. Jag söker helst en tjej +18 att dela boende med. Har du också funderat på att flytta så hör gärna av dig. Skulle vara roligt med sällskap och någon att dela hyra med :)

/Pao
28 jan. 2014 08:57
hej Paulina! svarade på mailet men tror det blev fel så skickar här istället haha.
va kul att du hörde av dig! för mig är februari/mars lite för tidigt (måste spara lite mer pengar och göra mig av med lägenheten) så för min del hade början på sommaren varit bättre, typ början på juni? hade det kunna passa dig också eller du kanske är inställd på feb/mars? :-)
/Pauline
28 jan. 2014 10:40
Okej jag förstår det. Jag ska nog åka i början av mars. För har också en lägenhet, men tror jag ska försöka hyra ut den i andra hand. Fast hittar jag ingen som hyr den åker jag nog senare också. Om inte annat blir jag säkert kvar där över sommaren så skulle vara trevligt att träffas i London och lära känna dig för känner ingen där. Vet inte hur jag ska bo i heller i London, men söker någon att dela boende med :)
28 jan. 2014 10:53
ok ja men då får vi mötas upp om du flyttar redan i mars! men hur länge är din tanke att dju ska stanna? jag tänker att om jag älskar det (vilket jag tror jag kmr göra) så ska jag stanna i england så länge jag pallar. kanske att jag flyttar dit permanent. tänker du bara stanna där ett tag? :-)
28 jan. 2014 21:44
Jag ska försöka flytta i slutet av Februari, men kan bli något senare för måste som sagt fixa med lägenhet och allt runt om. Jag tänkte som dig att jag skulle vilja bli bosatt där för en längre tid. Har inte planerat någon hemresa än. Känner som dig man får se när man längtar tillbaka :) Jag är nog kvar när du ska åka dit. Vi får träffas där :D
29 jan. 2014 00:05
ja men åh kanon! :) jag ska skynda på det lite. får börja med lägenhetsannons på en gång imorgon! kan väl försöka komma iväg tidigast slutet på april/början på maj. har du varit i england innan? jag har varit i london en gång under nyår 2011/12 och jag älskade det så himla mycket, bestämde redan innan jag åkte dit att jag skulle flytta dit en dag. nu är verkligen den dagen kommen! har du facebook? vi kanske kan lägga till varandra där istället, kan man snacka mer privat :) Pauline Franzén heter jag iallafall :-)
29 jan. 2014 00:26
Lägger till dig på fb :) Är ju smidigare såklart. Jag kanske åker lite senare så jag hinner fixa med min lägenhet också.