Flytta med mig till England!

12 aug. 2012 20:44
Visningar: 700
Jag vill flytta till England, har kollat runt lite vart i England jag vill åka, då jag tycker London är väldigt dyrt att bo i så funderar jag kanske på att åka iväg till antingen Liverpool, Manchester eller Bournemouth (Englands varmaste stad + mycket studenter). Har inte bestämt mig för vilken stad det blir än men jag vill iallafall komma iväg ganska snart. Någongång efter den 20:e Augusti. Någon som är intresserad av att följa med mig? Min tanke är att jag åker dit och söker jobb på plats sen!
Av Sarat
25 aug. 2012 13:18
Hej! jag tänkte flytta till manchester efter september, har börjat leta jobb och boende. Tänkte kanske åka dit några dagar och söka jobb! vill du höras mer så maila gärna på: (Logga in för att se e-postadress)
26 aug. 2012 03:09
Hejsan! Har arbetat utomland två somrar i rad nu och har blivit allt med säker på att det är England jag vill flytta till. Har siktet inställt på December då jag slutar skolan 20 dec, och är öppen för allt från london-manchester till bournemouth då jag har vänner lite utspritt pga mitt utomlandsjobb. Hur ser planerna ut för in del? Är sjuk taggad och vill åka så fort som möjligt men är tyvärr fast ett tag i Sverige pga kursen som jag går på universitet.