Flyg-/reskompis till Australien oktober/november

16 sep. 2015 00:35
Visningar: 17
Hallå alla!
Jag har börjat planera inför att resa till Australien - Sydney och siktar på att åka i slutet av oktober.

Har inte bokat flyg än och känns lite nervöst och långtråkigt att göra hela resan själv..plus; det skulle vara jättekul att lära känna nya härliga bekantskaper redan på vägen ner!
Undrar därför om det finns någon/några som har planerat att resa ner runt då och är sugna på en flygkompis :)

Låter det bra så hör gärna av er här eller på fb med mer specifikt när ni tänkt (eller redan bokat) att åka så kan vi prata mera :)

Jag har ett WH-visum och lite vänner i Sydney så jag kommer starta upp där, men har inga spikade planer för framtiden.
Jobba och hänga i stan, resa längs östkusten, en sväng till NZ...allt lockar!
Så är det någon som är ressugen eller tänkt bo/jobba i Sydney är jag öppen för idéer och planer av alla slag! Vill bara uppleva så mycket roligt som möjligt och träffa nya härliga människor :D

Hörs förhoppningsvis! :)

//Anneli
18 sep. 2015 16:06
Hej!
Jag tänkte åka till Australien i slutet av November för att jobba! Vill dock itne stanna i sydney eftersom det var lite för mycket storstadsliv för mig (Har varit där förut).