Flyg/resekompis till Australien okt/nov 2015

Av Juliul
10 sep. 2015 23:35
Visningar: 16
Hej allihopa!

Jag tänkte spendera några månader i Australien i vinter med start oktober/november, möjligen med en sväng över till NYZ. Jag gillar att träffa nya härliga människor, dricka öl, äventyra och njuta av vacker natur. Tänkte köra på turistvisum och därmed inte jobba något, prioriterar istället att ha kul och njuta av livet. Preliminära tanken är att flyga till Sydney och jobba sig neråt Melbourne när det slutat regna så förbaskat där nere. Alternativt börja högre upp.

Meeen skulle ju vara trevligt med flygsällskap och någon att påbörja resan med, en liten trygghet vid ens sida liksom. Så om du känner att du har liknande planer eller tankar, tveka inte att skriva här eller adda på facebook! https://facebook.com/frejd

Hoppas vi hörs! /Julia, taggad på livet
15 sep. 2015 15:48
Hej,
vet inte om du såg mitt inlägg men jag tänkte också dra till australien i November! Tänkte börja i Sydney eller Melbourne och åka uppåt längs kusten tills jag hittat något ställe där jag vill fira jul/nyår och sen stanna någonstans och jobba några månader. i Februari tänkte jag försöka åka på någon roadtrip om jag hittar någon som är på. Men som sagt, oavsett planer så är det ju alltid schysst att ha någon att flyga ner med!