Flyg

Av Florina
3 sep. 2015 14:58
Visningar: 114
Hej
Är det någon här som flugit från Havanna till CanCun, jag har tittat runt lite på olika flygalternativ men blir lite osäker på vilket flygbolag man skall flyga med. Hur är det att flyga med bla Cuban?
Av Hawaii
3 sep. 2015 18:04
Har inte själv flugit den sträckan och har aldrig flugit med Cubana, men personligen - om det finns alternativ - hade jag definitivt valt annat flygbolag. Vad jag vet flyger även Aeromexico Havanna till Cancun, och det är ett bra bolag. Som alternativ, Interjet, ett mindre mexikanskt flygbolag, och bara Cubana om det absolut inte finns några andra alternativ.
Av Florina
7 sep. 2015 11:06
Citerat från Hawaii:
Har inte själv flugit den sträckan och har aldrig flugit med Cubana, men personligen - om det finns alternativ - hade jag definitivt valt annat flygbolag. Vad jag vet flyger även Aeromexico Havanna till Cancun, och det är ett bra bolag. Som alternativ, Interjet, ett mindre mexikanskt flygbolag, och bara Cubana om det absolut inte finns några andra alternativ.
Tack, Aeromexico finns också som alternativt flyg. Men dom flyger ej direkt vad jag hittar. Interjet finns också så då får jag nog boka det.
Av Landl
16 sep. 2015 12:17
Jag flög motsatt sträcka - Cancún till Havanna i maj. Flög då med Cubana Airlines. De var väldigt proffsiga tyckte jag, och de serverade en hel del snacks och dryg helt gratis.