Fjällvandring Abisko-Nikkaloukta

21 juni 2016 15:07
Visningar: 341
Mitt namn är Maria, jag är 23 år och är intresserad av att fjällvandra mellan Abisko-Nikkaloukta! Jag tänker mig slutet I augusti/början av september då det är lågsäsong och mindre mygg!! Jag söker en jämnårig vandringskompis. Erfarenhet är inget krav :)
Hör gärna av dig om du är nyfiken!
25 juni 2016 00:32
Hej Maria
Jag heter Johannes och är 23 år.
Jobbar just nu på Xxl sport och vildmark, har inte vandrat sedan lumpen men jag blev taggad när jag såg ditt meddelande.
25 juni 2016 00:54
Hej Johannes! Vad roligt att du blir taggad! Vart har du vandrat innan??
25 juni 2016 01:21
Hej
Jag har aldrig vandrat "civilt", men har varit i Älvdalen och vandrat under vintern. :)
Hur är det tidsmässigt? Jag har semester vecka 30, men kan nog komma undan när det krävs.
26 juni 2016 08:44
Hej Maria!

Jag heter Mats och är 24 år (snart 25).
Jag har vandrat Abisko-Nikkaluokta en gång tidigare för ca 7 år sedan och vill gärna göra det igen!
26 juni 2016 17:07
Hej! Jag har tänkt slutet på v. 35 faktiskt. Augusti/september. Tänker att man kan ta leden på några dagar,5-6 dagar, men att det kan vara trevligt med en dagstur i tex sälka eller singi

Citerat från Johannescarl:
Hej
Jag har aldrig vandrat "civilt", men har varit i Älvdalen och vandrat under vintern. :)
Hur är det tidsmässigt? Jag har semester vecka 30, men kan nog komma undan när det krävs.
26 juni 2016 17:09
Hallå Mats! Vad najs, jag har tänkt mig slutet på v.35 dvs månadsskiftet augusti/september. Jag har även tänkt skippa tält och satsa på övernattning i stugor. Tror att man kan ta leden på några dagar men att det kan vara trevligt med en extra dag i tex singi eller sälka.

Citerat från Mackan_91:
Hej Maria!

Jag heter Mats och är 24 år (snart 25).
Jag har vandrat Abisko-Nikkaluokta en gång tidigare för ca 7 år sedan och vill gärna göra det igen!
28 juni 2016 17:16
Låter bra och vill gärna följa med! I dagsläget vet jag dock inte säkert om jag kommer vara ledig den veckan. Återkommer!

Citerat från Mariakulen:
Hallå Mats! Vad najs, jag har tänkt mig slutet på v.35 dvs månadsskiftet augusti/september. Jag har även tänkt skippa tält och satsa på övernattning i stugor. Tror att man kan ta leden på några dagar men att det kan vara trevligt med en extra dag i tex singi eller sälka.
29 juni 2016 14:03
Jag förstår, jag har inte lagt in en ansökan om semester, ville hitta någon att vandra med först. vi kanske borde prata ihop oss?

Citerat från Mackan_91:
Låter bra och vill gärna följa med! I dagsläget vet jag dock inte säkert om jag kommer vara ledig den veckan. Återkommer!

Citerat från Mariakulen:

Hallå Mats! Vad najs, jag har tänkt mig slutet på v.35 dvs månadsskiftet augusti/september. Jag har även tänkt skippa tält och satsa på övernattning i stugor. Tror att man kan ta leden på några dagar men att det kan vara trevligt med en extra dag i tex singi eller sälka.