Filippinerna

19 dec. 2014 00:35
Visningar: 248
Hejsan, jag är en tjej på snart 20 år som just nu befinner mig i Australien. Min plan är att resa till Filippinerna i mitten av januari! Så nu letar jag efter en reskompis :)

Hör av dig om du tycker de låter nice!
26 dec. 2014 00:33
Tja Mathilda! Är just nu i Sydamerika och jag åker till Filippinerna 15:e feb, är du där då?
Ha det bra.
David
30 dec. 2014 18:46
Hej!
Jag har lite planer på att dra till Filippinerna i januari någon gång, har ingen aning om vart för bestämde mig igår att jag vill iväg igen! Vart har du tänkt att börja? :)
Av Wael
5 jan. 2015 17:15
Jag är en äventyrare som rest runt i Sydamerika tidigare och åker till filippinerna själv 12e januari landar jag . Skulle varit grymt kul o träffa på sällskap i filipinerna. När landar du där ? Jag heter wael el på fb . Min mail är (Logga in för att se e-postadress) :) skriv så ses vi o tar en öl :)
Av Eriknym
10 jan. 2015 13:43
Hejsan!
Jag befinner mig just nu i södra Thailand och ska resa vidare genom Sydostasien de närmaste dagarna! Kan inte bestämma mig för vart jag vill, Filippinerna är ett av alternativen! :)

Om någon är intresserad av att planera mer så hör gärna av er! Erik Nymo på Facebook :)

Ha det bra!
11 jan. 2015 11:56
Hej jag flyger till fillipinerna 2 februari och tänkte stanna i 3 månader så om det är någon som kan tänka sig sällskap så är jag på;))