Festresa till Rhodos

20 maj 2014 19:37
Visningar: 3838
Hej!

Jag och min bästa tjejkompis planerar en resa till Rhodos i sommar. Vi funderar på att resa i slutet av sommaren, är utelivet fortfarande igång då? Jag undrar också om vi ska välja Rhodos Stad eller Kos, vi är ute efter en riktig festupplevelse. Tacksam för svar :)

MVH
21 maj 2014 08:53
hej!
Jag var i Rhodos sommaren 2012 med några vänner och vi hade så galet kul. Vi va också där ganska sent, runt mitten av augusti och då var det fortfarande folk där och bra drag. Va helt galet, och vi bodde typ precis vid bargatan(superskönt). Vi kunde gå hem och hämta mer pengar när vi behövde, när man inte orkade mer var det bara 3 min tills man låg i sängen osv. Verkligen ett plus! Har inga erfarenheter av Kos, men alla dessa ställen är nog mer eller mindre desamma, och sen så blir det ju vad man gör det till :)
Har du några ytterligare frågor så är det bara höra av dig!
22 maj 2014 11:06
Åh det låter superhärligt! Vet du något bra hotell som ligger nära bargatan så som ni hade? Vi vill också ha eget kök så vi kan göra vår egen mat. Tack så mycket för svar! :)
2 juni 2014 14:57
Hej igen! Förlåt för sent återkopplande.
Sök runt lite på google, kolla vart bargatan ligger på en karta och sen kollar ni på hur långt bort hotellen ligger i jämförelse. Vet tyvärr inget bra med kök osv. Kommer inte ens ihåg vad vårt hette haha. Men som sagt, sök runt. Eller gå in till en resebyrå(apollo, ving och dem) i stan och be om hjälp! :)
Mvh Isabelle