Fest sol och upplevelser.

6 jan. 2015 20:40
Visningar: 399
Hej!
INTRESSEKOLL :)
Jag är sugen på att åka till Barbados tropiska natur för sol och upplevelser.
Eftersom jag själv är en glad spontan tjej som tyvärr inte har någon att resa med undrar jag nu om det finns några spontana tjejer som vill festa se vacker natur och uppleva saker i Barbados med mig nu framåt vår?
Vet inte riktigt vad det finns för upplevelse men efter att ha sett massa fina bilder från Barbados känner jag att jag verkligen vill ditt!

Vill Resa från Göteborg eftersom jag själv finns i Jönköping.
Anledning till att jag vill resa med tjejer är för att det känns tryggare roligare och enklare. Samt att alla min vänner är upptagna så det skulle vara roligt att resa med ett gäng singel tjejer som kan ha kul utan en pojkvän. Det blir roligare när alla är på samma plats i livet helt enkelt.
7 jan. 2015 20:14
Hej,
Jag hade först siktet inställt på Australien men efter att jag sett lite om Barbados på tv + den här tråden så blev jag dundersugen på att åka dit istället 😊 när hade du tänkt dig ungefär?
/Jessica
10 jan. 2015 19:31
Hej! Tänkte mig någon gång i vår så jag hinner spara pengar. Kanske april maj. :)
Av Fayyy
19 jan. 2015 04:20
Hellu! Jag vill också ut och resa runt april- maj till nåt varmt ställe, funderat mycket på Hawaii och Filippinerna men Barbados låter också helt fantastiskt..! :D Bor i snöiga Schweiz nu över vintern men är redan sugen på en härlig solsemester.. Skriv till mig på facebook om du vill snacka, Fanny Lagerström heter jag!
20 jan. 2015 21:28
Hej! lät sjukt härligt, hur lång resa har du tänkt dig?