Eurotrip sommaren 2015 (surffokus)

Av Kowal
26 apr. 2015 13:14
Visningar: 173
Hej, jag kommer att vara ledig hela Juli & Aug och har dessvärre ingen vän som kan göra en längre resa. Därför tänkte jag se ifall det fanns intresse för en eurotrip här inne.

Jag har tillgång till glatt humör, kombibil, takbox, cykelställ, kitesurfing-utrustning, tält osv.

Det jag letar efter är någon som vill uppleva Europa med bil, stanna i härliga byar, hitta de skönaste stränderna. Bo på galna hostels :) Kitesurfa, vågsurfa. Cykla runt och uppleva nya ställen. Jag har en del vänner runt om i Europa som man även kan besöka och bo hos. Tex i Amsterdam, Paris, Normandie, Munchen, Zurich, Geneve. Warszawa

Jag funderade på tåg men jag har ju bil och jag tror det är riktigt gött och ta med sig cyklar och egen kiteutrutsning.

Jag letar efter någon som kan tänka sig en trip på 3-5v. Någon som inte whinar på småsaker, någon som gillar se och uppleva nya saker. Gärna någon som gillar surf av alla slag. Jag har själv kiteat i 6år men vill gärna lära mig vågsurf.

Jag har inga planer alls på vart man ska åka. Men jag vill verkligen uppleva hollands kust, frankrikes kust. Se historiska platser som Normandie. Uppleva vågor i Biaritz osv :)

Låter det kul? Hör av dig isf.
Av Carrow
27 apr. 2015 13:26
Hej! Det där låter väldigt roligt! Jag är också sugen på att se Europa i sommar ! Tänkte tågluff då jag inte har bil men har körkort så bil är ju också en rolig idé kan kan åka mer fritt hur man vill :)
Jag är ledig i slutet av juli början augusti så då kan jag i 3 veckor (v 30-33) jag gillar verkligen att uppleva nya saker har dock aldrig provat surfing men skulle gärna vilja göra de :)
Har du gjort någon likande resa innan?
Av Kowal
29 apr. 2015 13:52
Carrow kunde i slutet av Juli. Jag hade föredragit och dra redan i början av Juli för att maxa min ledighet, jag är som sagt öppen för destinationer. Funderar starkt på Portugal och Spanien med. Gärna en utstickare till Storbrittanien med :)