Annons:
Annons:
Annons:
Sök diskussioner    
Skapa nytt inlägg
Diskutera USA
2012-03-04 18:42

Erfarenhet av Albatros Travel?

Jag har funderingar på att åka på rundresa i västra USA med ovan researrangör.
Då det är en ny "bekantkap" för mig så undrar jag om det är någon som åkt med dessa, och hur ni upplevt det i så fall. Kanske t o m någon som gjort den resa som jag tänker göra - Hur var det i så fall?

Tacksam för alla synpunkter :-)
2012-03-05 09:18
För att bilda mig en uppfattning om Albatros Travel kollade jag på deras information om inreseregler till USA. Den var mycket bra, förutom att de tjatade om att man måste ha registreringsnumret till ESTA med sig. Eftersom man numera kan gå in på sin sida i ESTA utan detta nummer så är numret inte nödvändigt.

/PeterO
2012-03-05 18:05
Tack Peter!
2012-03-05 18:14
Jag ska åka med Albatros Travel i maj på just den rundresan i USA som du funderar på....så jag är också intresserad av att höra om nån har åkt med dom tidigare.
2012-03-05 18:22
Vad spännande Mysan. Hade tänkt åka i höst, så jag kan nog inte vänta med att boka tills du har varit iväg, men jag hoppas att du vill återkomma med hur det varit :-)
2012-03-05 18:31
Ja,absolut...delar gärna med mig av mina erfarenheter : )
Skriv svar
Visningar: 2198  |  Dela med andra:    
Annons:
Här bor du bäst på hotell i San Francisco
Här bor du bäst på hotell i San Francisco
av Paulina, 17 apr 2014
Guide till San Franciscos områden Mysiga San Francisco i Kalifornien har en relativt kompakt citykärna. Staden har många sevärdheter, häftiga kvarter och massor av shopping och ...
Här bor du bäst på hotell i New York
Här bor du bäst på hotell i New York
av Paulina, 5 mar 2014
Guide till New Yorks olika områden för nybörjaren Manhattan är stort, större än du tror. Och det finns mängder med hotell på och runt Manhattan. Så för att underlätta ditt letande, ...
Här är USA:s 10 hetaste resmål
Här är USA:s 10 hetaste resmål
av Khaki, 22 feb 2014
Detta får du inte missa i Amerika 2014 Det är lätt att missa de där trendigaste resmålen när man åker runt i ett så stort land som USA. Men nu finns den kompletta listan över de ...
7 bästa sätten att se Central Park
7 bästa sätten att se Central Park
av Khaki, 17 feb 2014
Så upplever du New Yorks berömda park Världens mest berömda park ligger i New York och heter Central Park. Här har 100-tals filmer och tv-serier spelats in. Vi har tagit fram de 7 ...
Relaterade sökningar

albatross resor

,

albatros travel omdöme

,

albatros travel betyg

,

albatros travel recension

Erbjudanden från reseföretag