En resa för livet vinter 2015

Av Adrift
18 dec. 2014 19:49
Visningar: 463
Hey!

Vet att det är väldigt långt kvar men slänger ut en tråd för att se om det finns intresse för en lång och mäktig resa nästa vinter!
Jag tänker mig några månader i Australien med gärna ett stopp på Bali. Resan skulle innehålla massa surf, festande och ströjobb för att hålla ekonomin uppe.
Posta ett inlägg om du skulle vara intresserad!

/Adrift
Av Staampe
24 dec. 2014 16:23
Tjaba, Har själv planer på att sticka iväg till australien i september/oktober nästa år. Med start i australien för att sedan bege mig vidare till nya zeeland, bali och sedan vidare runt öarna.

Kommer även att jobba under tiden.

Hur länge hade du tänkte att vara borta ?
Av Adrift
31 dec. 2014 14:00
Tja!

Ok intressant jag hade väl tänkt mer nov/dec. Jag är fortfarande i "kolla/fundera runt" stadiet men jag skulle väl kunna tänka mig ca 4-6 månader.
Citerat från Staampe:
Tjaba, Har själv planer på att sticka iväg till australien i september/oktober nästa år. Med start i australien för att sedan bege mig vidare till nya zeeland, bali och sedan vidare runt öarna.

Kommer även att jobba under tiden.

Hur länge hade du tänkte att vara borta ?
Av Adrift
16 feb. 2015 11:02
Bumpar upp denna tråden. Ingen där ute som är sugen?
Planen är att vara borta 6-12 mån och kanske 4 pers i åldern runt 21-30.
5 mars 2015 21:20
Hejsan!
Jag tänkte dra till Australien i höst för att bara leva livet ett år, ta det som det kommer! Kan även tänka mig att resa runt! Jag strävar efter sol-fest-träffa nya människor-ha kul-må bra och mycket därtill!
Är 24 år gammal :)

Mvh Frida
Av Adrift
7 mars 2015 21:18
Hej Frida!

Kul att höra! när i höst hade du tänkt dig? Jag kommer jobba 100% fr o m april och kommer då kunna spara men behöver få ihop lite cash innan man drar. Det mål jag har är att slippa den mörka och sega vintern här i Sverige och sedan ta det som det kommer i Australien :)
Citerat från Fridamadsen:
Hejsan!
Jag tänkte dra till Australien i höst för att bara leva livet ett år, ta det som det kommer! Kan även tänka mig att resa runt! Jag strävar efter sol-fest-träffa nya människor-ha kul-må bra och mycket därtill!
Är 24 år gammal :)

Mvh Frida
17 mars 2015 21:15
Hej!

Jag är lite inne på att åka iväg till Australien i vinter. Räknar på att bli där och mest resa runt egentligen i 4-6 månader. Men som sagt så funderar jag mest på det och kollar lite vad man kan göra.

Jag är inne på samma sak att slippa den svenska vintern och mörkret här hemma.

/ Kristofer
19 mars 2015 00:39
Tjena! Jag är också inne på samma spår! Tänkte åka mellan september och februari! Jag är själv 25 år så vore ju kul att resa ihop med några i samma ålder! Kan absolut tänka mig att hänga på ett gäng på typ 4 pers.

/Anton