En mer ö än Koh Chang

9 feb. 2016 12:21
Visningar: 280
Hej vi sticker till Thailand i morgon och har bokat en vecka på Koh Chang. Vill gärna se/uppleva en plats till. vart skall vi då? Inte för långt från Koh Chang och ingen partyö. Fint vatten, fina stränder, restauranger, gärna shopping, natur etc. Tar tacksamt emot tips.....
9 feb. 2016 15:28
Hej igen. Läste nu att det inte finns några affärer på Koh Samet. Fler ö förslag inte långt från Koh Chang mottages tacksamt
9 feb. 2016 19:15
Måste det absolut finnas shopping så är nog Koh Chang den Ö som har det största utbudet.

Avrunda annars er resa i Bangkok så har ni oändligt med shopping samt en härlig stad att upptäcka.
10 feb. 2016 07:07
Jag tänkte föreslå Koh Maak eller Koh Kood, men om ni vill ha shopping så kanske ni ska hålla er på Koh Chang och bara byta strand?
Av Hille2
10 feb. 2016 13:55
Finns väl ingen shopping att tala om på Koh Chang heller. Mest turistkrafs. Om ni flyger hem från Bangkok så är det en bättre idé att stanna där en eller två nätter för shopping
Av Zxcvbn
12 feb. 2016 14:02
Koh Chang finns det shopping på. Mestadels billiga fejkade märkeskläder och typiska Thailändska sovunerier,

Samet finns det inte så mycket shopping på, Men badbyxor och sandaler och sådant finns och köpa. (Och diverse annat)

Jag shoppade det Jag behövde i Chang, bara kläder, stannade aldrig i Bangkok då vi kände att det inte behövdes.