Dyka i rödahavet

23 juli 2015 17:07
Visningar: 88
Dykglad tjej på 24 år bor i Göteborg, söker någon mer dykglad tjej/kille som vill dyka lite i vinter!

Jag är pågång att boka en grym liveboard i Indonesien till våren, men för att åka med på den känner jag att jag behöver finslipa lite på dykningen då jag dykt väldigt lite senaste 2åren! (Sällskap även till denna resan hade varit väldigt roligt :) )

Så min tanke var Egypten röda havet, det är fantastisk dykning/snorkling där. För väldigt bra priser (resa uppehälle)

Jag är dock flexibel och behöver inte åka just till Egypten, men en två veckors i vinter med stort focus på dykning. Någon sugen? Hör av dig!

Om du är van dykare, eller aldrig dykt innan spelar ingen roll!

(Logga in för att se e-postadress) lättaste sättet att hitta mig på Facebook!
18 aug. 2015 16:53
Hej :)
Jag är en dykglad tjej på 25 år. Bor också i Göteborg :D

Älskar att resa, utforska, dyka och dricka en öl eller två ;)

Nu var det dock ett tag sedan jag dök, men man kommer nog in i det snabbt igen.
Har advanced och deep spec. Vart har du dykt innan?

Har du bara tänkt 2 veckor?

Jag är väldigt inne på att dra iväg och workaway mig runt lite. Perfekt om man vill dryga ut reskassa lite :)
Just nu är jag i kontakt med ett ställe på Cozumel. (Kolla in dykningen där, topp 5 i världen :D)
De behöver hjälp med sin restaurang och bar, och i utbyte får man gratis boende och ett mål mat om dagen.
18 aug. 2015 17:07
Hej! Jag har faktiskt landat ett jobb på ett dykcenter i egyoten. Så drar dit 30 september o stannar 7 månader! :)