Dominikanska republiken
Dominikanska Republiken eller Bali?? - Dominikanska republiken - Resa med barn
Sök diskussioner  (Visa alla)
Medlemmar som har besökt Dominikanska republiken  (Se fler)
Jämför priser Dominikanska republiken
(Mer Dominikanska republiken)
Erbjudanden
Njut av all inclusive i Punta Cana
Barcelo Dominican Beach ligger vid en vidsträckt strand i Punta C...
Deluxe Vacations AB
Dominikanska Republiken med Fritidsresor
Ett verkligt fynd för alla som vill bada vid stränder av världskl...
Fritidsresor
Punta Cana, 2v fr. 21248kr
Köpenhamn-Punta Cana 2v på 5-stjärniga hotell RIU Palace Macao fr...
Apollo
Visningar: 276

Dominikanska Republiken eller Bali??

Idafida säger:
Hej!
Vi har varit i Thailand och Malaysia och gillade det jättemycket. Nu när vi planerar nästa resa så är frågan om vi kanske vill se något annat och tänkte eventuellt åka 2 veckor all inclusive till Dominikanska Republiken men samtidigt så vill vi gärna till Singapore/Bali/Lombok. Vi har hört en del som är lite besvikna på DR och vi blir därmed lite osäkra. Vi kommer resa med två barn som är 10 år resp nästan 2 år.
Någon som kanske har varit på både DR och Bali eller som helt enkelt kan ge oss lite tips och råd.....??
Mvh Ida
Postat 2009-12-03 16:23Anmäl
Hawaii säger:
Jag har varit på båda platserna, fast inte på nordsidan av DR (och jag utgår från att det blir dit ni skulle åka?). Vi var i Santo Domingo, och på sydsidan (bort mot Haiti). All inclusive på DR är ju en TOTALT annan upplevelse än en Singapore/Bali resa. Kanske lämpligare för en 2 åring (med all incl.)? Bortsett från det hade jag definitivt valt Singapore/Bali. Har varit i Singapore många gånger, och trivs utmärkt där, fast det är inte den typiska "Fjärran Östern" känslan. En makalös, enorm, botanisk trädgård (en av de bästa i världen) och även om man inte är speciellt intresserad av växter är det en fantastisk upplevelse. Och Bali är ju sedan mycket annorlunda. Speciellt om man söker sig ifrån turist-ställena!
Postat 2009-12-03 17:34Anmäl
Energi säger:
Är det inte högsäsong på DR under senhöst och vinter och på Bali under sommarmånaderna?
Postat 2009-12-05 08:35Anmäl
Fler diskussioner:Resa med barn