Colombia nov-dec

2 sep. 2014 10:56
Visningar: 210
Hej! Söker resesällskap för dagar eller veckor. Jag är en skön kille på 24år från Göteborg. Är oftast väldigt lugn men tackar inte nej till fest, alkohol och annat gott.

Kommer vara i Colombia 15e november till 15e december. Min plan är att backpacka runt i jakt på äventyr, stränder, fest och god mat. Jag kommer redan att ha spenderat en månad i Peru innan, men eftersom min vän åker hem till Sverige så hade det varit kul med någon att hänga med i Colombia också.
Så om någon vill mötas upp och hänga ett par dagar eller längre så säg till!

Har du en fråga så är det bara att skriva.
/Victor
9 nov. 2014 22:01
Hej!
Jag heter Hanna är 21 år kommer från Lund och kommer att åka till Colombia för äventyr nästa vecka.
Det är också mitt ursprungsland så kommer vara extra kul och spännande. Kommer resa mellan den 14 och den 16. Reser själv så vore kul att mötas upp någonstans och hänga! För mig som e tjej känner jag att vara själv i en storstad som medellin och bogota kan vara lite utmanade ibland. Så ska du dit något träffas jag mer än gärna:) Har backpackat i både australien och indien tidigare så har ändå lite kött på benen, kommer ta dagarna som dem kommer men har planerat ungefära tider då jag kommer befinna mig på lite olika platser. Vart börjar din resa!? Min börjar i Cartagena och slutar i Bogota!

Ha det så bra
/ Hanna
14 nov. 2014 23:22
Hallå Hanna! Ledsen för sent svar, har varit lite dåligt med Internet det senaste.

Fan va kul att du ska till Colombia! Jag landar i Bogota imorgon den 15e men ska röra mig snabbt upp mot kusten, santa marta, tayrona och allt sånt. Sen ner mot Cartagena medellin, kanske Calib och avsluta med Bogota.

Lägg till mig på Fejjan så kan vi prata där om vi kan mötas nånstans! https://m.facebook.com/victor.lindqvist.7
Av Simso12
29 nov. 2014 22:50
Tjena har alltid velat åka till colombia, rekommenderar du?
30 nov. 2014 18:48
Simso12 rekommenderas alltid. Kanske befinner mig i medellin snart, Hela min familj bor där och är själv uppväxt där . Så rekommenderar stark! Colombia är nog det finaste stället som finns. :)
1 dec. 2014 10:35
Citerat från Estebanfun:
Simso12 rekommenderas alltid. Kanske befinner mig i medellin snart, Hela min familj bor där och är själv uppväxt där . Så rekommenderar stark! Colombia är nog det finaste stället som finns. :)
Hur är det med kriminaliteten, vill inte hamna i trubbel.?