Checka in

Av Brittat
21 juli 2015 14:23
Visningar: 32
Hej ngn som kan förklara enkelt hur jag checkar in på Ryan air? vad ska stå tex i rutan där det står kredit/debet nummer?
Av Brittat
22 juli 2015 11:27
ok tack. nu när jag kollade igen så kanske det är så här ( novis som jag är fattar jag kanske sakta) det finns tydligen två sätt att hämta bokningen? och då kommer nästa fråga varför finns det tre alternativ? 1 mailadress 2 bokningsnummer och så ett alternativ till ? jag vill bara checka in så jag får en plats tilldelad och skriva ut boardingkort. tacksam för svar Med vänlig hälsning Britta
22 juli 2015 11:31
Alternativ 3 verkar vara information om flyget vad jag kan se.
Av Brittat
23 juli 2015 07:53
ok, så då spelar det kanske ingen roll vilket alternativ jag väljer av 1 e 2. fruktansvärt att vara så här novis men mycket lär man sig :-)
23 juli 2015 12:17
Ja men du är inte ensam, det verkar lite joxigt på Ryanair sidor tycker jag också, har aldrig flygit med dem men som man ser på deras hjälpsida verkar det joxigt i alla fall. Då är jag en ganska så van resenär.
Mvh
Av Birgere
23 juli 2015 12:35
Ibland så går det bättre att inte analysera så mycket utan istället bara köra på. Blir det fel så får man reda på det o kan testa igen.
Det är väl typ 1,5 miljoner människor i veckan(!) som lyckas med detta på Ryans hemsida.