2 svar
... . Åkte till Didim området vid egeiska havet (nära Kos) och fann paradiset i Akbük. ... . Som sagt, har aldrig varit i de andra charter orterna i Turkiet, så kan inte jämföra riktigt men jag är såååå nöjd.2
2 svar
Tips på vad man inte får missa och ...
... aldrig åkt så här förut utan vi har åkt charter. Jag är ju lite rädd att det blir som ... tiden. Jag vill ju kunna ha dagar vid havet och poolen med bara lugn och ro. Inte bara resa runt. Vi skulle vilja vara på nått ställe där ... 2
1 svar
Hej! Min man och jag tänker resa på charter för första gången i höst. Tidigare har ... om att äta god mat, shoppa, ligga vid havet o s v.
1
4 svar
Utflykt till Jersusalem och Betleh ...
Hej!
Någon som testat Apollos tvådagarsutflykt till Jersualem och Betlehem från charterorterna i Jordanien? Vi åker till Aqaba om två ... kvar på veckan om man vill hinna döda havet och Petra också :)
Priset är 320 USD per perso ... 4
4 svar
Teneriffa. var ska man bo
Hej, vi ska åka till Teneriffa i slutet på juli, ej charter, och jag är osäker vilken del av ... vill ha ett fint hotell med utsikt mot havet, stort utbud av restauranger och nära strandpromenaden då vi älskar att gå. Har för mig att ... 4