Centralamerika vinter

21 aug. 2015 10:56
Visningar: 46
Centralamerika Vinter
Centralamerika Vinter
Central/Sydamerika Vinter 2015
Hej!
Jag,en kompis och en tjej som jag fått kontakt med härifrån reseguiden. ska ut och resa någongång i vinter i Centralamerika var tanken.. Vi är supersugen på Centralamerika. Tanken var att besöka länder såsom Kuba,Costa Rica, Panama osv ,vi har inte någon speciell reseplan då vi är öppna för förslag:) Vi vill få ut så mycket som möjligt när vi reser alltså både upptäcka sevärdheter,historiska ting, surf/dyk samt fest:)

Lite om mig då, jag från Kristianstad i skåne och är 21 år gammal och är väldigt sugen på att upptäcka just denna delen av världen. Jag backpackade för ungefär 2 år sedan i Malaysia och Singapore i två månader men begav mig sedan hemåt p.g.a kärleken vilket jag ångrar haha. Mitt liv ser ut såhär Jobba-äta-träna-sova vilket jag är trött på så det är dags att uppleva någon annan kontinent.

Kan tillägga att det är inget datum som är spikat och om det är någon som är sugen och vill joina så är det bara att höra av sig. The more the merrier.
Hellre ångra något man gjort än något man aldrig vågade göra.
21 aug. 2015 13:50
Hej! Har också planer på att åka i vinter till central och Sydamerika, festa upptäcka chilla!
Vilken månad har ni tänkt att åka? :)
21 aug. 2015 17:29
Hej, jag är sjukt sugen på att hänga på men dock bara ledig from 18dec-17jan. Blir det något då så hör gärna av dig på fb Fredrik Albshara :D
Av Henkejn
22 aug. 2015 12:40
Hejsan!

Även jag har planer på att besöka Centralamerika i vinter. Vet ni ungefär när ni har tänkt att åka och hur länge ni ska vara borta?