Cebu pacific

25 okt. 2014 09:33
Visningar: 268
Hej!
Ska resa från osaka, japan till cebu filippinerna med cebu pacific. Måste jag ha en utskrift av flygbiljetten eller är det bara att lämna fram passet i incheckningen?
Av Bibby
25 okt. 2014 12:27
Det skadar inte att ha en utskrift, underlättar för alla. Vissa flygplatser kräver t.o.m. att du kan visa upp en biljett, tror det gäller Cebu faktiskt (OK vet att du flyger dit).
Jag flög från flera enkelresor i augusti, bl.a. från Fukuoka och alla krävde att jag visade upp en biljett ut från staden/landet för att jag skulle få checka in.
25 okt. 2014 12:57
Jag har en papperskopia på min resa ut ur filippinerna(skrev ut den när jag var hemma) men bokade just resan till filippinerna och mitt hostel har ingen skrivare så det är därför jag undrar om jag MÅSTE ha en kopia isåfall får hag försöka leta rätt på någon ställe att skriva ut på, men kändes jobbigt och omständigt..
15 aug. 2015 19:03
Hej! Vet ej om jag kan hitta svar gär men det hanalar i allafall om cebu pacific! Vi ska åka efternyår mellan cebu och siarago... vi har tänkt att chekka in sportutrustning... det står att man ska kunna boka det men sen står det! SEF avaliable... fattar inte! Ngn som fattar? hahah
Av Bj
17 aug. 2015 16:51
Vi har åkt utan biljett hade precis samma situation som du och det gick bra !
5 okt. 2015 11:48
Hej igen! Ja men va skönt att höra! Märkligt att det är så dåligt med info bara!