Brazil, amazonas, karneval m.m.

Av Bellz
23 nov. 2015 17:48
Visningar: 70
Hej
Är riktigt sugen på att utforska Brasilien. Jag var i Brasilien förra året men besökte då bara Rio de Janeiro,, nu är jag sugen på att utforska mer av landet. Det jag har tänkt är amazonas, Bahia, paradis ön Ilha grande, Rio de Janeiro (under karneval) ,, (finns säkert mer att utforska än det jag skrivit). Har inte riktigt tänkt ut allt och skulle gärna vilja höra fler förslag om någon har. Jag själv gillar äventyr, utforska nya platser, och är väldig spontan. Vill se det typiskt turistiska men även besöka "den riktiga brasilien" Har inte riktigt tänkt på hur länge jag ska resa (dock så är karnevalen i februari någon gång, så resan får gärna börja innan det)... Hör gärna av dig/er som skulle vara intresserade av att åka med!
8 jan. 2016 01:43
Hejsan. Ser att du postade detta för väldigt längesen. Men tänkte ändå kolla hur långt du kommit!? Tänkte nämligen också dra till Brasilien i Februari :)
Av Kurd87
12 jan. 2016 20:30
Hej jag oxå inresa att resa till bbarazil i mars har du sånt planer så jag vill gärna komma kontakt med dij jag har oxå lagt en annons här på reseguiden
18 jan. 2016 11:02
Väldigt intresserad av att åka till Brasilien vid nåt tillfälle detta år, hör av er om nån här e intresserad av resesällskap dit :-)