Boende på The Trend i Kamala?

21 apr. 2014 09:55
Visningar: 361
Hej, funderar på att boka The Trend i Kamala med apollo, är det någon som bott där? Är det bra? Var ungefär ligger det? Vi har bott på Dengs och Sunwing tidigare och känner till Kamala ganska väl. Det här är ett nytt hotell och jag hittar inga recensioner någonstans...!
23 maj 2014 13:06
The Trend är en alldeles nyöppnad anläggning. Den ligger betydligt längre från stranden än de hotell du bott på tidigare. Drygt tio minuters promenad. Men de ska ha shuttle ner till stranden.
Vi besökte området i vintrras och då pågick en hel del byggnadsarbeten och gör säkert fortfarande, men anläggningen ser fin och välskött ut. Manager är en rivig kinesiska som inte tillåter något slarv. Området där The Trend finns är lugnt, det finns en handfull, rätt hyfsade restauranger inom fem minuters promenad, några små butiker och massageställen.
The Trend ligger i närheten av gamla Popeye Restuarang och guesthouse, på vägen som leder upp i byn vid Fantasea och marknadsplatsen.
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där, men man får inte vara rädd för att det är en bit till vattnet. Vi hyrde ett hus i närheten och körde moppe ner till Kamala, det funkade förstås bra.