Boende i key west, Southernmost point Guest House

Av Lindalo
21 aug. 2014 20:00
Visningar: 277
Nån som bott på detta? Har ingen koll om detta läge är bra, nån som vet?

Tack på förhand =)
Av Hawaii
21 aug. 2014 20:41
Har inte bott där men var i Key West i maj. Läget tycker jag är bra även om du har ung. 2 km till andra ändan av Duval Street med t.ex. Mallory Square & massor med aktiviteter på kvällarna. Hemingway hemmet ganska nära hoteliet.
Av Lindalo
21 aug. 2014 21:49
Citerat från Hawaii:
Har inte bott där men var i Key West i maj. Läget tycker jag är bra även om du har ung. 2 km till andra ändan av Duval Street med t.ex. Mallory Square & massor med aktiviteter på kvällarna. Hemingway hemmet ganska nära hoteliet.
Okej det känns rätt okej, tyckte det såg så himla mysigt ut och priset var bra för att vara där tyckte jag, blir att boka =)
Av Holmpo
21 aug. 2014 22:03
Vi bodde där 2012, två vuxna och två barn, och trivdes alldeles ypperligt. Ett jättemysigt ställe med mycket atmosfär och trevlig personal. Kommer absolut att bo där igen om/när vi kommer tillbaka till Key West. Fantastiska verandor och en lummig trädgård att äta frukost i. För att inte tala om att slappa i hängmattorna under palmerna.

Ligger som namnet anger ett stenkast från The Southernmost Point. Inte jättenära, men helt klart gångavstånd till exempelvis Mallory Square. Kan rekommenderas!