Boende i gbg 8/8-9/8.hjälp!

17 mars 2009 21:38
Visningar: 187
någon som har tips till boende för 2 pers den 8 aug?ska ner på madonna på ullevi, men det ser väldigt mörkt ut med boende! :(
Av Nickeb
17 mars 2009 22:01
Jadu, du är den andra som frågar i detta forum........ellismellis lyckades fixa nåt om jag inte missminner mig.

Ett tips kan vara att kolla blocket, vissa säljer som säljer biljetter har hotellrum bokade (brukar stå i annonsen) och överlämnar bokningen till den som köper biljetterna, men det är ju inte säkert att denne vill ha rummet, ring upp och be att dom kontaktar dig om så blir fallet.

Ska man ha hotellrum i anslutning till ett sådant här arrangemang så gäller det att vara ute tiiiiidigt.

Ska själv på madonna den 8e, men har relativt nära hem........
18 mars 2009 19:43
Inte svårt alls??!??!! Det tog mig många timmar att hitta boende och jag försökte nästan direkt efter att jag hade fått biljetterna till Madonna.
Jag har testat allt, med mycket hjälp från andra medlemmar här på rg. Tyvärr så gav det inget napp men jag hittade tillslut via Goteborg.com en privat uthyrare som hade plats för oss.

Förresten, det enda jag inte har kollat är stugor etc på campingar. När jag letade hade dom inte öppnat för bokning ännu och jag har för mig att dom öppnar 1/4 (är inte helt säker).

Lycka till!//Ellis
Av Reh
18 mars 2009 21:18
Jag såg att i Kungälv (ca 2 mil utanför Gbg) fanns enkelrum att få på "Fars Hatt"... Men det är klart, det är en bit bort från Ullevi och inte direkt för 2 pers....

Sen är jag osäker på om t ex http://www.hotelvanilj.se/ är med i hotellsökmotorerna.. Kan vara värt att testa.

Brf-föreningar har ibland övernattningslägenheter - om du har nån bekant i Gbg, så kanske de kan kolla med sin förening hur det är på den fronten.