6 svar
... New Mexico, Texas och Mexico?
... nu bila från Las Vegas ner till Austin, Texas, vilket vi inte gjort förr. Så är det ... på vad vi inte får missa i Arizona, New Mexico, Texas eller Mexico? Tar gärna emot tips på restauranger, caféer, boende, naturupplevelser, städer ...6
10 svar
Roadtrip Usa från Väst till Öst!
... till Miami för att sedan ta flyget till New York. Då undrar jag om det finns någon ... gå i god för rekommendationen om Wigwam Motel, Holbrook. Reservation är dock en ... de sydligare delarna av landet, AZ och Texas. Kankse inte så exotiskt ...10
28 svar
Tips om pärlor i Kalifornien ??
... 14 o 16) som ska köra runt i New Mexico, Nevada och Californien nästa sommar i ... för alla tips om ställen att besöka, hotell, stränder, naturupplevelser, ... New Orleans, vidare till Houston i Texas och genom hela Texas till Del Rio, ...28
19 svar
New Orleans till Las Vegas
... och grand canyon där har jag varit, bodde mitt ute i GC på www.bar10.com ... Hotel Le Marais är otroligt bra i new Orleans Moth63:
Behöver hitta några bra ... f%C3%B6renta+stater+to:San+Antonio,+Texas,+Amerikas+f%C3%B6renta+stater+to:Marfa,+ ...19
20 svar
Roadtrip USA September 2013
... 000:- per person. Planen är att sova på motell efter vägen mestadels, men i större ... åka hela vägen upp till tennessee från Texas är absolut inte värt. Nashville är en ... från San Francisco.
Har varit i New och Arizona, det är lite ...20