Bo och jobba i Norge höst/vinter

26 juni 2014 22:46
Visningar: 342
Hej är en glad och social tjej på 22 år som gärna vill komma iväg till Norge och jobba men också hitta på saker och är öppen för vilka aktiviteter som helst. Tycker om att träna, lever gärna hälsosamt men samtidigt festar jag gärna till det också :) Vore kul om någon/fler har samma planer som och vill hänga på och dela boende! Tanken är antingen så söker jag jobb innan eller under tiden man är där eller om någon har tips hur man kan gå tillväga så vore det jätte bra :) Är så trött på Sverige så om fler är det hör av er!

Om det finns intresse kan du höra av dig via facebook, här eller mejl

(Logga in för att se e-postadress)

sandravaldes
27 juni 2014 14:49
Jag har faktiskt också funderat på att åka till Norge, hur har du tänk gå tillväga att hitta jobb och boende?
27 juni 2014 16:52
okej :) jag tänkte kolla lite innan och så på af och kolla runt lite hur hade du tänkt? :)
27 juni 2014 18:33
finns om man går in på svenska föreningen.no där man kan bo billigt och söka arbete så den vägen skulle man kunna ta hjälp av ?:)

hör av dig om det låter intressant
27 juni 2014 19:06
Jag har försökt kolla runt på internet och fråga runt lite. Ska kolla sidan, men det låter intressant :-)
27 juni 2014 19:13
okej har du lyckats få lite hjälp av det du har frågat? :) jaa men gör det man kan skicka in cv och så men kolla där :)